پلی یورتان‌ها و ایزوسیانات

۱.پلی یورتان یخچالی

 

پلی یورتان یخچالی

 

فوم یخچالی ماده ای بسیارسبک و کاملا عایق که درصورت ترکیب با ایزو سیانات به شدت حجیم و خشک شده و تمامی فضاهای خالی موجود در بین دیواره های کابین های سردخانه و انواع یخجال را پر میکند و به شدت از اتلاف انرژی و انتقال دما جلوگیری میکند و در عین سبکی بسیار مستحکم بوده و از ورود هر نوع حشره و موجودات موزی جلوگیری میکند که این نوع فوم در ترکیب با ایزوسیانات در عرض کمتر از چند دقیقه شروع به واکنش میکند ومحصول مورد نظر قابل بهره برداری میباشد.

 

۲.پلی یورتان دانسیته 100

 

پلی یورتان دانسیته

 

این نوع پلی یورتان عملکردی همانند پلی یخچالی را دارد.و تفاوت آن در میزان سختیت و وزن آن میباشد که نسبت به پلی یخچالی مقدار بسیار ناچیزی وزن بیشترو استحکام بالاتری دارد.

 

۳.پلی یورتان دانسیته 300

 

 

این نوع پلی یورتان درترکیب با ایزوسیانات در کمتر از چند دقیقه شروع به واکنش کرده و حجیم میشود و منافذ مورد نظر را پر میکند .سیستم عملکردی این نوع پلی یورتان همانند پلی یورتان دانسیته 100 و یخچالی میباشد ولی با توجه به استحکام بالاتر نسبت به پلی یورتان 100 مقدار ناچیزی وزن بیشتری دارد.استفاده از پلی 300 در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی ، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه ، واحدهای امدادی در زمان ‌های بحرانی مانند زلزله ، مدارس و درمانگاه‌های سیار، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد.

 

۴.پلی یورتان دانسیته 500

این نوع پلی یورتان درترکیب با ایزوسیانات در کمتر از چند دقیقه شروع به واکنش کرده و حجیم میشود و منافذ مورد نظر را پر میکند .سیستم عملکردی این نوع پلی یورتان همانند پلی یورتان دانسیته  100، 300و یخچالی میباشد ولی با توجه به استحکام بالاتر نسبت به پلی یورتان 300 مقدار ناچیزی وزن بیشتری دارد.استفاده از پلی 500 در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی ، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه ، واحدهای امدادی در زمان ‌های بحرانی مانند زلزله ، مدارس و درمانگاه‌های سیار، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد.

 

۵.پلی یورتان دانسیته 1000 (چوب)

 

 

از فوم چوب پلی یورتان به میزان گسترده ‌ای برای تولید قطعات مورد استفاده در دکوراسیون ساختمان، کتیبه ‌ها و تابلوهای تزئینی، پایه مبل، تولید مبلمان های منبت ‌کاری شده، سرویس خواب، آینه کنسول، ساعت های دیواری و ایستاده، اقلام تزئینی، پانل تزئینی دیوارها، قاب عکس، قاب آئینه، قطعات یدکی مبلمان، نمونه قالب کفش، تخته‌ های اسکی، قطعات یدکی خودرو، تزئینات داخلی خودرو و غیره استفاده می ‌شود. این نوع پلی یورتان در مقابل حشرات موزی  و جوندگان بسیار مقاوم هستند و در مقابل رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند

همچنین از پلی یورتان  چوب برای استفاده در دستگاه فوم فشار پایین، دستگاه فوم فشار بالا و تولید فوم به روش دستی مناسب است. فوم چوب پلی یورتان جایگزینی مناسب برای چوب از نظر قیمت، حفظ منابع طبیعی و در مواردی استحکام و طول عمر می باشد وسهولت در قالب گیری در این نوع پلی یورتان بسیار بالا میباشد و میتوان از قالب های رزینی یا سیلیکونی استفاده کرد.

 

۶.پلی یورتان الاستومر

 

 

پلیمرهای پلی یورتان الاستومر دارای خواص بسیار متنوع و کاربرد های گسترده ای می باشند که به خاطر خواص خوب آنها مانند مقاومت شیمیایی و محیطی و سایشی بالا، انعطاف پذیری در دمای کم ، مورد توجه قرار گرفته اند.پلی یورتانها ی الاستومر دارای یکنواختی خواص، و به علاوه در مقابل فرایند فرسودگی حلالها و روغنها کاملا مقاومند. حتی در سختی های خیلی بالا خواص الاستومری خود را حفظ میکنند و در سختی های متفاوتی موجود میباشند. این نوع پلی یورتان در شرهای متنوع میتواند جایگزین سیلیکون های صنعتی شوند.

 

۷.ایزوسیانات

 

ایزوسیانات

 

ماده ای است شفاف یا مات که به رنگ قهوه ای تیره  موجود میباشد .درصورت استفاده از نوع شفاف محصول نهایی به رنگ کرم روشن میباشد و در صورت استفاده از نوع مات محصول نهایی به رنگ کرم تیره میباشد.

 

..

 

Call Now Button